czwartek, 23 sierpnia 2012

Moja Dziewczynka i testowanie...

Dzisiaj inaczej niż zwykle. Parę dni temu dojechały do nas nowe gadżety. Specjalnie na sesję z okazji roczku, którą z pewnych przyczyn musiałam przełożyć (ale co się odwlecze to nie uciecze i gadżety poczekają:))) Ale przetestować trzeba było. Do tej roli zgłosiła się moja Królewna:)

Muffinki, tort, świeczki, truskawki...i tablica do zapisków...

Ps. Królewna musi mieć przecież koronę...zrobioną na szybko i własnoręcznie przez moją Dziewczynkę...

Mięciutkie, kolorowe muffinki...
Czyż nie są słodkie...?!



 Są też cyferki i świeczka...no i tort oczywiście:) 


I tablica do zapisków... 
Kwiat we włosach...i truskawka,,, 

A na koniec portrecik mojej Dziewczynki:)

Miłego, słodkiego dnia:))



2 komentarze:

Misia pisze...

Prześliczne zdjęcia, Nadia wychodzi niesamowicie na wszelakich fotkach:) (Jak nie zapomnę, to jutro w wolnej chwili podeślę kilka z ostatniego dnia w p-lu:))
Ślicznie wygląda w krótszych włoskach! A gadżety jak najbardziej w moich kolorach;)Tablicę od razu bym przytuliła- idealna do mojego przedpokoju:D
Pozdrawiam cieplutko,
Sylwia

Monika pisze...

Dziękuję w imieniu swoim i Nadii:) Trochę walczyłyśmy ze ścięciem włosków, ciężko było moją gwiazdę namówić, ale w końcu się udało:)
A tablica, fakt, idealna:))) Nie mogę się tylko zdecydować gdzie ją umieścić, i tak chodzę i przenoszę z miejsca na miejsce:)
Pozdrawiam:)

Prześlij komentarz